Effecten van de WATT? campagne

HomeEffecten van de WATT? campagne
23 augustus 2012

Effecten van de WATT? campagne

Jongeren hebben weinig tot geen beeld van het werk bij energiebedrijven, wat hun mogelijkheden daar zijn en wat voor beroep ze daar uit kunnen oefenen. O&O Fonds heeft de campagne WATT? opgestart om hier verandering in te brengen. Deze campagne is na een paar jaar geëvalueerd. De projectgroep Promotie wilde graag weten wat de effecten zijn van het voorlichtingsmateriaal. Daarom is enerzijds aan vmbo-leerlingen gevraagd wat ze vinden van het nieuwste WATT? magazine en is er gekeken of ze iets leren van het magazine (één van de doelen van het magazine). Anderzijds zijn er groepsgesprekken georganiseerd met decanen en techniekleerkrachten over hun mening over het materiaal en hoe zij het inzetten.

Lees meer:

Gerelateerde blogs

20 september 2022
Inventarisatie-onderzoek: wat is het en wanneer zet je het in?

Bij iedere onderzoeksvraag hoort een eigen manier van onderzoeken. Bij de ene onderzoeksvraag is het antwoord het beste te vinden door het doen van kwalitatief onderzoek. Bij de andere vraag past kwantitatief onderzoek juist beter.

Lees meer
16 augustus 2022
Voor- en nadelen van bezoekersprofielen

Regelmatig horen we van culturele organisaties dat ze gebruik maken van bezoekersprofielen. Deze moeten wij dan meenemen in de analyse […]

Lees meer
19 juli 2022
7 tips om EVI in te voeren

In een ander blog hebben we verteld wat EVI inhoudt en wat je er mee kunt doen. Wanneer een penvoerder van Cultuureducatie […]

Lees meer
21 juni 2022
Criteria voor goed onderzoek

In de afgelopen periode hebben we een aantal blogs geschreven over waar goed onderzoek aan moet voldoen. In deze blog […]

Lees meer
Ericssonstraat 2
5121 ML  Rijen
Nederland
Claudia’s hart ligt bij onderzoek. Haar werkwijze is heel persoonlijk; ieder onderzoek vraagt tenslotte om maatwerk. Samen met de klant formuleert ze doelen, die ze vervolgens ook realiseert. Daarbij is ze volkomen transparant en deelt ze graag haar kennis en ervaring met anderen via haar laagdrempelige digitale cursussen en e-books.
© 2022 Claudia de Graauw. Alle rechten voorbehouden.
homeenvelopesmartphone