Adviesgesprek

HomeAdviesgesprek
10 september 2013

Wil je effecten meten? Meer inzicht in je bereik? Maar je weet niet hoe je dit slim kunt pakken. Moet je een onderzoeksbureau vragen, of kun je zelf het een en ander meten? Moet het kwantitatief of kwalitatief? Wat zijn slimme vragen om te stellen.

Vraag een gesprek aan. We verkennen samen je doel en hoe je dit meetbaar kunt maken. Ik help je op weg met praktische tips. Na afloop geef ik je een passend advies over jouw beste vervolgstap.

Nieuwsgierig?
Vul onderstaand formulier in, dan neem ik contact met je op voor een afspraak.

[contact-form-7 id="1400" title="gratis gesprek"]

Gerelateerde blogs

20 september 2022
Inventarisatie-onderzoek: wat is het en wanneer zet je het in?

Bij iedere onderzoeksvraag hoort een eigen manier van onderzoeken. Bij de ene onderzoeksvraag is het antwoord het beste te vinden door het doen van kwalitatief onderzoek. Bij de andere vraag past kwantitatief onderzoek juist beter.

Lees meer
16 augustus 2022
Voor- en nadelen van bezoekersprofielen

Regelmatig horen we van culturele organisaties dat ze gebruik maken van bezoekersprofielen. Deze moeten wij dan meenemen in de analyse […]

Lees meer
19 juli 2022
7 tips om EVI in te voeren

In een ander blog hebben we verteld wat EVI inhoudt en wat je er mee kunt doen. Wanneer een penvoerder van Cultuureducatie […]

Lees meer
21 juni 2022
Criteria voor goed onderzoek

In de afgelopen periode hebben we een aantal blogs geschreven over waar goed onderzoek aan moet voldoen. In deze blog […]

Lees meer
Ericssonstraat 2
5121 ML  Rijen
Nederland
Claudia’s hart ligt bij onderzoek. Haar werkwijze is heel persoonlijk; ieder onderzoek vraagt tenslotte om maatwerk. Samen met de klant formuleert ze doelen, die ze vervolgens ook realiseert. Daarbij is ze volkomen transparant en deelt ze graag haar kennis en ervaring met anderen via haar laagdrempelige digitale cursussen en e-books.
© 2022 Claudia de Graauw. Alle rechten voorbehouden.
homeenvelopesmartphone